jueves, 3 de mayo de 2012

Moments

Photobucket

I prefer to enjoy today all those things that tomorrow maybe can not do. How many times someone has told you: 'How do you do that? Are you crazy?'. To me many times.. and then I start to think. Of course, I prefer dont answer cause my thoughts are so resounding that unless you stop to think about the value of the MOMENTS, not understand them. If you stop doing what you feel today, you can spend a lifetime waiting for it, but .. What if tomorrow you can not finally do it? Maybe save more money and get those who hint that you're crazy change their idea about you, but you will lost. Intangible experiences and memories weigh more tomorrow all your mountains of euros and your label 'sane'. So I do not measure what makes me happy in euro and kilos of insanity. I measure everything by number of diaries and I love when all of them not fit in a drawer. It's what you get in this life, because all those lyrics come from you, all those intangible MOMENTS nobody can take away. Enjoy while you can so you will not say you've been waiting in vain and if one day you can not enjoy, you already have done the best you could. Worth it. I think all this while I feel the urge that you open your eyes, embrace me, call me again 'Cleopatra' as ever.. and I wanna you remain like me, living with this effort day after day. This goes for you. Love U.

EAT YOUR LIFE!

Prefiero disfrutar hoy lo que quizás mañana no pueda. Cuántas veces os han dicho: '¿Cómo vas a hacer eso? ¿Estás loco?'. A mi tantas veces.. y entonces les hago caso y empiezo a pensar. Claro, prefiero no contestar porque mis pensamientos son tan rotundos que, si no te paras a darte cuenta del valor de los MOMENTOS, no los comprendes. Si dejas de hacer lo que sientes hoy, puedes pasarte media vida esperando a hacerlo, pero.. ¿y si al final mañana no puedes? A lo mejor ahorras más dinero y consigues que quien insinúa tu locura cambie de parecer pero.. pierdes. Experiencias y recuerdos inmateriales que pesarían más mañana que todas tus montañas de euros y tu etiqueta de 'persona cuerda'. Por eso yo no mido lo que me hace feliz en euros ni en kilos de locura. Yo mido todo en número de diarios y me encanta cuando no me caben todos en un cajón. Es lo que te llevas de esta vida, porque todas las letras que los llenan salen de ti, de todos esos MOMENTOS inmateriales que nadie te podrá arrebatar. Disfruta mientras puedas para que no se diga que has estado esperando en vano o para que si un día no puedes, ya hayas hecho lo máximo que has podido. Vale la pena. Pienso en todo esto sintiendo las ganas de que abras los ojos y me abraces, de que me vuelvas a llamar Cleopatra como siempre y de que sigas siendo como yo, viviendo con ese empeño día tras día. Va por ti. TQM.

¡COMEROS LA VIDA!



PD: sorry for no update the blog more often! My home network does work this week. All clothes from BLANCO last season. KISSES!

4 comentarios:

  1. me enkanta becks,stoy totalmente de acuerdo contigo.. Ojala que los abra prnto,y pueda hacer lo mismo.. :'( tk

    ResponderEliminar
  2. genial post, me ha encantado y me gustaria poder hacer todo lo que me gutaria jaja!

    beistos rebeca

    ResponderEliminar

Thank you very much for all your sweet comments...